Co zrobić, aby schudnąć? 3 elementy odchudzania.

Według najnowszych danych, skala problemu nadwagi wzrosła o kolejne kilka punktów procentowych. Na ten moment, nawet 53% Polaków ma nadwagę, a 22% jest otyłych. To jednak nie jest najgorsza wiadomość! Zdecydowanie brutalniejszy jest fakt, iż szacuje się, że w ciągu pięciu najbliższych lat liczba osób z nadwagą i otyłością wzrośnie o kilkanaście procent.

Epidemia nadwagi i otyłości – przyczyny
Skala problemu jest ogromna. Bezustanny wzrost osób otyłych można w bardzo prosty sposób wyjaśnić. Rzecz jasna, główną przyczyną jest po prostu: NIEZDROWY TRYB ŻYCIA. Co przez to można rozumieć?

Żyjemy w bardzo szybkim tempie, nie dbamy o dietę, aktywność fizyczną i sen. Zapominamy o relaksie, ćwiczeniach i chwili dla siebie. Tempo życia nas przytłacza i zanim się zorientujemy – już mamy kilka dobrych kilogramów zapasu.

Kluczem do sukcesu jest to, aby dbać i kontrolować stan i wagę swojego ciała bezustannie. Cotygodniowe wchodzenie na wagę, regularne badania krwi, kału i moczu – to najmniejszy wymiar profilaktyki jaki powinniśmy stosować.

Walka z nadwagą: DIETA
Procesy redukcyjne powinniśmy rozpocząć przede wszystkim od analizy tego co jemy. Policz kaloryczność swoich posiłków, określ ich regularność (lub jej brak) i zobacz, czy jadłospis jest zgodny z zasadami.

Twoja dieta, aby była określona mianem zdrowej, pełnowartościowej i zbilansowanej musi być:

  • Oparta tylko i wyłącznie na produktach naturalnych, nieprzetwarzanych i niemodyfikowanych.
  • Wolna od niezdrowych mięs (w szczególności „czerwonych”), wszelkiego rodzaju sosów, słodyczy oraz napojów gazowanych.
  • Wielodaniowa (zaleca się nawet siedem posiłków dziennie, w myśl zasady – częściej, ale w mniejszych porcjach).
  • Spersonalizowana (bilans wartości kalorycznych musi być obliczony indywidualnie)

To jednak nie wszystko! Jadłospis musi być konsumowany regularnie, tj.: w równych odstępach czasu, o stałych porach.

Pamiętać należy również o odpowiednim nawodnieniu. Zaleca się pić co najmniej 2-3 litry wody dziennie.

Walka z nadwagą: TRENING
Aby doszło do procesu spalania, konieczne jest zwiększenie aktywności fizycznej. W końcu, proces spalania tkanki tłuszczowej następuje dopiero wtedy, gdy zapotrzebowanie na energię jest większe niż ilość dostarczanego pożywienia.

Bardzo duże znaczenie dla odchudzania ma sama forma treningowa. Przede wszystkim, musi mieć charakter ogólnorozwojowy. Powinna także pozwalać na nieprzerwaną realizację ruchów przez 45 minut (zalecana objętość przy redukcji). Dlatego też, doskonałym rozwiązaniem na odchudzanie będzie:

  • Bieganie
  • Jazda na rowerze
  • Jazda na rolkach
  • Pływanie

To, o czym dodatkowo należy pamiętać:

  • Intensywność – minimalnie 65% max HR, maksymalnie 85% max HR.
  • Częstotliwość – trening musi być realizowany codziennie (nawet do dwóch sesji na dobę).
  • Progresja – stale należy podnosić intensywność, dzięki czemu nie tylko zredukujemy tkankę tłuszczową, ale dodatkowo wzmocnimy mięśnie.

Walka z nadwagą: SUPLEMENTACJA
Niegdyś stosowanie suplementacji uzupełniającej nie było tak popularne jak ma to miejsce dzisiaj. Wynika to przede wszystkim z faktu, iż środki na odchudzanie zdają się być zdecydowanie bardziej skuteczne. Liczne badania kliniczne pozwalają produkować preparaty o wysokiej efektywności.

Niestety, nadal na rynku dostępnych jest mnóstwo środków, których skuteczność pozostawia naprawdę sporo do życzenia. Nie mniej jednak – solidny research opinii, recenzji i ocen pozwala wybrać środek sprawdzony i efektywny.

Pozwoliliśmy sobie znaleźć kilka ciekawych preparatów:

Acai Berry Extreme (najwyższa dawka wyciągu z Acai Berry).

Doskonały preparat! Wysoka zawartość wyciągu z owoców Acai robi świetną robotę. Przed zastosowaniem suplementu szczuplałam o 2 kilogramy miesięcznie. Teraz robię to w tempie 5-6  kilogramów na miesiąc! Polecam ~ Jadwiga44, forum Wizaz.pl

Fibre Select (błonnik witalny)
Zastosowałam Fibre Select w celu oczyszczenia organizmu z toksyn. Jak się szybko okazało – produkt nie tylko pozwala na detoksykację, ale także solidne odchudzanie. W ciągu dwóch miesięcy suplementacji, bez diety i treningu – udało się schudnąć 8,5 kilograma. Całkiem solidnie, nieprawdaż? ~ Ewelka1222, forum Stylistka.pl

Silvets (kompozycja kilku składników)
Przyznam szczerze, że do stosowania suplementów diet podchodziłem z naprawdę sporym dystansem. DO CZASU! Żona zakupiła mi Silvets. Nie wierzyłem, że mogą mi coś pomóc, ale.. mój piwny brzuch malał w mgnieniu oka. Na wadze zniknęło 14 kilogramów w ciągu 3 miesięcy. REWELACJA! Polecam każdemu niezdecydowanemu, to naprawdę działa. ~ Robson, forum kfd.pl

Post Author: admin

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *